بنظرتون اینجوری سرما میخوره

تصویر
۱۱ پاسخ

نه خوبه هوا گرمه

نه منم دخترم سه روزه همینجوره

استین بلند و شلوار نازک بپوش براش لخت نذارش

اگر خونتون گرمه نه

بچه منم همین شکلیه

مال من خورد

خونه ما طبقه اول سرده اونجوری بچه ام یخ میکنه،ولی اگه خونه سرد نباشه عالیه

بستگی ب خونتون داره ولی من دخترم کلا با شورت و رکابی

نه مثل پتوی من داری

نه بابا هوا گرمه برا منم الان اونجوریه دخترم

بستگی ب هوای مشهد و هوای خونتون داره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۶ ماهگی
مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی