این پماد خوبه؟؟؟ چقد راضین ازش؟؟؟

پوشک شیر خشک.....

تصویر
۸ پاسخ

ولی کالاندولا برا پا سوختگی عالیه

خوبه منم آخرا که پسرمو از پوشک میگرفتم گرفتم‌مونده هنوز

من استفاده میکنم خوبه تا الان پسرم نسوخته
حتی زیر گردنش ک قرمز‌میشه ازین میزنم

برا استفاده روزانه خوبه درمانی نیست

سیوند کالاندولا عالیه خیلی عالی

عالیه

خوبه من استفادع میکنم راضیم ازش

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۱ ماهگی