۱۱ پاسخ

واویلا که سخت ترین بخش بعد زایمان وجود مادرشوهر که رو اعصاب و خون به جیگر میکنه آدم

همیشه اینجوری بوده یا الان اینطوری شده یا اینکه بعد از زایمانت حساس تر شدی؟

وای خییلی سخته خودشونو زدن به نفهمی منکه یه جا زندگی میکنیم از طبقه بالا میاد میشینه منو نگاه میکنه ادم راحت نیس ک امروز گفتم من میخوام بخوابم رفتم جامو انداختم حال بعدش رفت به زووووور😮‍💨😮‍💨

خداروشکر مادر شوهرم موقع زایمانم پیشم نبود وگرنه افسردگی میگرفتم

چ تفاهمی منم مهمونام چندماهی خونم می مونند😭😭😭ولی مغزم رد داده آستانه صبرم پایین اومده شیرم خیلی خیلی کم شده اینقدیواشکی گریه میکنم دیروز ب همسرم میگفتم بریم تهران یواشکی مهمونا خونه ماباشندمن روم نمیشِ حرف بزنم ب هرکسی بگم بالاچشمت ابروقهرمیکنه همسرم روزی هزاربار پِخِش کنی قهرمیکنه زیرزبونش غرمیزنه جالب مهمونای من ب سبک سلطنتی میان تنهاتکونی ک میخورندمیرنددستشویی یک ماهه نخوابیدم کلی وزن کم کردم دیشب دنبال مسافرخونه وهتل بودم توی شهرمون یواشکی برم قیمتاش بالا بود تمرگیدم سرجام😅🤦🏻وگرنه یکی ازدوستام میگف خودتو بزن ب مریضی سه روزتکون نخور طرف میره ولی من نمیتونم حتی ازدردبترکم میخندم ک یهو مهمونم رنجیده نشِ...

دیگه یه ماه شد واسه چی هست پدر شوهرنداری

من کاش مادرشوهرمم پیشم بمونه...خیلی کمک هست برا بچم

ب من گفت ۱ماه میام میمونم گفتم لازم نیس مامانم هس
نیازی ب کسی دیگه ندارم
😂🖐🏻💔

بگو میخام برم خونه یکی بمونم یه چند روز

با رفتارت نشون بده

بخاطر اون دم به دقیقه بین منو شوهر خرم دعوا میشه

سوال های مرتبط