۶ پاسخ

ازاین لباس دخترمنم داره😍

بله همه ماهگرداش رو صبر کن تا ۱۲ ماهگی
یکجا هر ماه رو حداقل یدونه ازش چاپ کن

اره خوبه

من ک همیشه چاپ میکنم

بله خیلی خشگله

مهم اینه خودت دوس داری یادگاری داشته باشی منم برا دخترم هر جور ماهگرد میگرفتم چاپ میکردم میزاشتم البوم

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۳ ماهگی
مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان معین مامان معین ۱ سالگی
عزیز عزیز قصد بارداری