۵ پاسخ

من هنوز ۳۷ هفته میرم اخرین سونو وزن🥲

۳۵ هفته ۲۵۶۰ بود

من امروز ساعت ۶ سونو دادم. دو کیلونیم، دوکیلو ۴۰۰. گفت کمه. صدک ۲۰ هست

33 هفته و 5 روز که بودم 2100 بود

برا من ۲۴۰۰گغت کمه یه قرص داده بخورم تا موقع سز 🥲

سوال های مرتبط

مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۲ ماهگی
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی