آزمایشت مشکلی نداره
سلفری هزینش بالاست کواد مارکر بده
نرو الکی مشکلی نداری،سنی هم نداری،فقط واسه پول میگن همه برن سلفری
توضیحان نوشته بخاطر papp کم نیازهای یه آزمایش در هفته ۱۵ تا ۱۸ بری نیازی به سلفری نیست اصلا ریسک نداری
سلفری هزینه بالایی داره
فک کنم ب خاطر عدد mom پایین گفته سلفری بدی
ریسک نداری که پس چرا گفته سلفری بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.