اینم آزمیش هس گفت فردا برو برا سلفری

تصویر
۵ پاسخ

آزمایشت مشکلی نداره
سلفری هزینش بالاست کواد مارکر بده

نرو الکی مشکلی نداری،سنی هم نداری،فقط واسه پول میگن همه برن سلفری

توضیحان نوشته بخاطر papp کم نیازهای یه آزمایش در هفته ۱۵ تا ۱۸ بری نیازی به سلفری نیست اصلا ریسک نداری
سلفری هزینه بالایی داره

فک کنم ب خاطر عدد mom پایین گفته سلفری بدی

ریسک نداری که پس چرا گفته سلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۴ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری