۱۰ پاسخ

خالم بچه دومشو توی ۴۵ سالگی آورد،با کلی فیبروم و کیست و مشکلات داخلی،بچه اولش ۲۶ سالش بود

آره مدیر مدرسه ما

شماره یه طب سنتی بدم زنگش بزنی ؟کارش حرف نداره دوستمم با ۴۳ سال سن باردار شد پسر

چرا نگرانی عزیزم شکر خدا ذخیرت باز از من که کوچیک ترم بالاتره..من دو دهم بودم..حتی با یه دونه تخمک هم میشه باردار شد توکل به خدا..داروهاتو قشنگ استفاده کن اصلاح سبکم داشته باش ..چیزای گرم بخور..من قبلش به یکی از خانوما هم گفتم چون خودم نتیجه گرفتم..سه ماه اخر از شیراز یه مدل حلوا گرفتم که شکر خدا نتیجه گرفتم..اون همه چیش گرمی بود شما هم هرچی گرمی و مفید هست بخورین

دختر عموی من ۴۳سالگی باردار شد بچه اورد

عزیزدلم هیچوقت ناامید نباش…از خدا بخواه روت رو زمین نمیندازه. کافیه خودش بخواد هر ناممکنی از نظر ما رو ،در یک لحظه ممکن میکنه. پس زانوی غم بغل نگیر گل قشنگم خالصانه از خودش بخواه بهت میده انشالله🌹

بسم الله بگو و پیگیر باش حتی یک روز دکترو ول نکن به امید خدا میشه خیلیا با سن خیلی بیشتری بار اول ای وی اف مثبت شدن

بله عزیزم فقط کافیه بسمه الله بگی

اره عزیزم من دیدم
وقتی خدا بخواد میشه

ماهی و هر وقت از آب بگیری تازه س نگران نباش خدا بزرگه فدات شم ❤.

سوال های مرتبط