خیلییییی من دراوردی هستن بنظرمن
خیلیییی اسمای قشنگیهههه
کایا ترکی عه اگه آذری هستین مناسبه معنیشم قشنگه اگر نه که بهتره پشیمون بشید چون اکثرا معنیشو نمیدونن ممکنه مسخره کنن دلتون بشکنه ولی تو زبان ترکی واقعا معنی قشنگی داره🙂
به سلامتی...
کاش معنی اسمشون هم مینوشتی :)
چه قشنگه اسمشون😍خوشم اومد
لیا واسه دختره ؟ قشنگه
قشنگن💙🩷
کایا خیلی خوبه 😍
قشنگن عزیزم😍
قشنگن
زیاد به هم نمیان🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.