نظرتون درباره اسم کایا و لیا چیه9؟؟

۱۱ پاسخ

خیلییییی من دراوردی هستن بنظرمن

خیلیییی اسمای قشنگیهههه

کایا ترکی عه اگه آذری هستین مناسبه معنیشم قشنگه اگر نه که بهتره پشیمون بشید چون اکثرا معنیشو نمیدونن ممکنه مسخره کنن دلتون بشکنه ولی تو زبان ترکی واقعا معنی قشنگی داره🙂

به سلامتی...
کاش معنی اسمشون هم مینوشتی :)

چه قشنگه اسمشون😍خوشم اومد

لیا واسه دختره ؟ قشنگه

قشنگن💙🩷

کایا خیلی خوبه 😍

قشنگن عزیزم😍

قشنگن

زیاد به هم نمیان🥲

سوال های مرتبط

مامان kaya💙🫧🐣 مامان kaya💙🫧🐣 ۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا ✨ مامان آریا ✨ ۱۰ ماهگی