۵ پاسخ

میگن که 2 ویتامین ها بیشتری نسبت به 3 داره

بده اشکال نداره بهتر از هیچیه

عزیزم چرا ۳ میدی
دختر شما زیر یکساله ک
باید دو بخوره
سه برای بالای یک ساله

اره عزبزم آنيل تا امروز ٢ خورد
فرقي ندارن ٢ يه كوچولو سنگينتره

بنظرم از خود داروخانه ها بپرسید

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی