۵ پاسخ

۲۴ساعت بخیسون پوستش جدا بعد آسیابش کن
بعد از صافی رد کن

من بادوم با چایی صاف کن استیل رنده میکنم تو یک پارچه میریزم بعد گره میدم میذارم تو اب جوش چند دقیقه بعد تویک ظرف تمیز فشارش میدم عصاره بادوم میاد بیرون این کارو چند بار انجام میدم ابن عصاره رو میزنم تو فرنی خودم بادوم نمیریزم تو فرنی چون باعث دلدرد میشه

سوال منم هست
البته نه فقط بادوم
هویج و عدس رو دیدم کامل😕

نرم ترش کن شبیه فرنی بهش بده اگ بهش نساخت نده

من ییار دادم نخورد

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری