خانما بچه های شماهم بی دلیل گریه میکنن؟؟

۷ پاسخ

نه پسرم خیلی زیاد اینجوری بود ولی دخترم نه

اره وقتی خوابش بهم بریزه

اره بابا همش زر و نق

اوووه تا دلت بخواد😕

آره عزیزم خیلی زیادد

اووووه تا دلت بخواد

شبا ارع

سوال های مرتبط