بعله قند میخاد
ب بهونه چایی فقط قند میخوره از آخرم چاییشو لب نمیزنه پا میشه میره
نهاصلا نمیدونه قند چیه ما تو خونمونکلا قند نداریم نمیخوریم
جایی هم بریم اگر چایی بخواد با اب رقیق میکنم خودم بهش میدم
قند اگر باشه برمیدارم از جلوش اما کلا پسر من از طعم شیرین زیاد خوشش نمیاد بزاره دهنش هم تف میکنه
من از اول اینجوری بود که نذاشتم قند خالی. بزار دهنش
دوتا دونه میدم دستش میندازه تو لیوان چاییش و هم میزنم
دیگه بهانه نداره
پسر من تا الان یدونه قند نخورده
چون از اول بهش ندادم الان جلوشم بزارم نگاه نمیکنه
بله،ببینه چای میخوریم میاد دستمونو میگرده میگه قندی قندی
منو شوهرم اسم قند نمیگیریم بهش میگیم محموله😂😂😂تث کابینت قایم مبکنیم
دختر من اصن چایی نمیخوره
اما قند دوس دارع
ما خداروشکر خونمون قند نداریم
اگ جایی ببینه ی قند کوچیک پیدا میکنم بهش میدم
بعدش قندونو کلا جمع میکنم از جلو چشمش
پسر من خیلی چایی میخوره قندم نباشه مهم نیست ولی حتما باید چایی برمیداری برای خودت برای اونم برداری وگرنه چاییت مال اونه
چایی رنگ زررررد براش میریزم اصلا ۲ تا قطره چایی میریزم
قندم براش میشکنم قد ماش ۲ تا دونه میدم میگم بقیه شو پیشی برد
من قندونم بالای یخچال قایم کردم 🥲🤣
من چون خودم قند دوس ندارم اصلا قند نمیارم
کلا چایی رو با کیک بیسکوییت میخوره هیچوقت قند نمیارم😂
حالا پسر من قند ببینه خودش جر میده انقد گربه میکته تا تهشم نیاره ول کن نیست ولی من نمیدم بهش اگ خودم باشم اگ مادرشوهرم یا بابام باشن ک باید تهش بیارع
دختر منو مادر شوهرم عادتش داده ب چایی اینقد میخوره وقتی جایی میرم میگن برای شیره ای هم چایی بیاریم عین شیره ای ها میخوره😂😂
ما اصلا خودمونم قند نمیخوریم که به بچه بدیم ولی بعضی وقتا خیلی کم چایی میدم
اصلا قند رو نیارین یا دزدکی بخورین نفهمه، چون قند خوب نیست
ما چون چایی بدون قند میخوریم جاییم ببینه نمیخواد
نه اصلن نمیخاد
فک میکنه قندوفقط باید بندازم توشیشه باچایی بخوره
وگرنه حالت عادی نمیخاداصلن نمیذونه چه جوری میخورنش نزاشتم به قندعادت کنه
چون تا حالا نخورده نه چایی نه قند نه نمیگه بدیم
معضل خونه ی ما همینه😂
من دیگ ایقد بهش گفتم اگقند بخوری دکتر آمپول میزنه یکی میدم بهش دیگ نمیدم
چایی میخوره با نبات
ما اصلا خودمونم قند نمیخوریم واسه همین عادت نداره🥴
نه اگر جلو چشمش نباشه نمیخواد
ببینه میخواد
نبینه همینجوری میخوره
پسر من چایی نمیخوره ولی اب وباقند میخوره😂
میدم خواهر هم قند هم چایی میدونم ضرر داره اما خیلی گریه میکنه
بله قند میخاد
نه قند دوست نداره اما بزور میاد همش بهمون قند میده
اگ بیارم وسط میخاد نیارم تلخ میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.