۳ پاسخ

کالامین بزن.. ما اومدیم روستا. اینجا پره از کک.. بچه منم حساسه.. انگار تاول میزنه🥲🥲 خودمم از بچگی همینجوری بودم.. یه اسپری هم هست ضدخارشه بزار عکسشو پیدا کنم میفرستم.

نترس عزیزم پسر من دقیقا همینجوری شد
پماد هیدروکورتیزون براش بگیر بزن
و تمیز هم با صابون هردفعه بشور

نگران نباش عزیزم
بابای من مرغداری داره از اون جا از این حشره آورده یعنی مدام نیش میزنن پسرم هم زدن
فقط اسپند دودکن مهمونات حیوون و دام نگه می‌دارن؟؟اگه نه که پیگیر باش ببین ساس نیست که

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی