کالامین بزن.. ما اومدیم روستا. اینجا پره از کک.. بچه منم حساسه.. انگار تاول میزنه🥲🥲 خودمم از بچگی همینجوری بودم.. یه اسپری هم هست ضدخارشه بزار عکسشو پیدا کنم میفرستم.
نترس عزیزم پسر من دقیقا همینجوری شد
پماد هیدروکورتیزون براش بگیر بزن
و تمیز هم با صابون هردفعه بشور
نگران نباش عزیزم
بابای من مرغداری داره از اون جا از این حشره آورده یعنی مدام نیش میزنن پسرم هم زدن
فقط اسپند دودکن مهمونات حیوون و دام نگه میدارن؟؟اگه نه که پیگیر باش ببین ساس نیست که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.