۱۰ پاسخ

برای ما نیومده چنین پیامکی🫤

انشالا خیره عزیزم نگران نباش خدا بزرگه

بزور که نمیبرن بعدم اگر بردن منم با شوهرم میرم تو بسیج خواهران منم‌ میرم پیش شوهرم 🤣🤣🤣

🫩🫩🫩🫩🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مال من که ثبت نام کرده بره

پس اون های ک شوهراشون نظامی ان چه دلی دارن انشالله زود تموم میشه خواهر جوش نزن

بزور که نمیبرن برای منم اومده پیامک نوشته پویش ملی !اگر دلت بخواد

نمیتونن به زور ببرنشون کهههه
واسه من پیامک نیومده که
مگه جنگ زمینی شد ؟😢

😂😂😂حیف این شوهرا

ن باو چرت و پرته

سوال های مرتبط