بچها ب نظرتون من چ ادمیمم😉😊

تصویر
۱۹ پاسخ

جگر و صلیته
عسل و مارموز
🤣🤣🤣🤣🤣

ازقیافه نمیشه انسان هارو شناخت مهم ذات انسان که خوب باشه

اتفاقا اصلا حسود نیسم موذی نیسم همه برعکس گفتن سلیطه بازی شاید برا شوهرم دربیارم ولی برا همه نه زود با همه آشنا میشم نمی‌دونم چرا همه اینطوری جواب دادن

فقط میدونم مظلوم نیستی 🤣🤣

درخواست م رو قبول کن

یه همسر مهربون و باذوق در خانه و یه مامان خوب
یه فضای خوب و شاد برای شوهرت و پسرت فراهم میکنی
کلا مهربون و پر انرژی هستی

مهربون و ساده و خوب

چرا همه گفتن ماموز😂
بنظرم خونگرم میای

سلیطه مار موز لجبازززز

عامو ولم کن تو ای جنگ و خدازدگی

از اونایی که یه شری واسه طرف مقابلت درست میکنی

من هنوز خودمو نمیشناسم چجور ادمیمم
چجوری راجب شخصیت شما نظر بدم🤣

مارموز و سلطیه

دودل پسرت درس شد اون گوشت اضافه میگم.

مودی،مارموز،سلیطه،لجباز، دیر با بقیع رابطع برقرار می‌کنی😆😆

از فرم لب پاییت هم چی مشخصه
چقد زبون قایم شده توش🤣🤣🤣🤣🤣🤣

لجباززز

مارموز زرنگ باسیاست زبوندار😂

مار موز موذی

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی