خانماساک نینی وخودم وچندهفته ببندم؟

۱۱ پاسخ

هروقت کامل بود

چه فرقی داره چه هفته ای ببندی من بستم گذاشتم کنار ذوق داشتم😂😂

منم۳۵ هفته بستم

من 34 35 میبندم

من از هفته پیش بستم ولی هنوز کامل نیست

من امروز بستم به امیدخدا

من ۳۵ بستم هرموقع وسایلش کامل بود ببند

من ۳۷/۳۸ هفته میبندم

از ۲۸ هفته اماده باشه

دکتر من گفت ۳۴ هفتگی

اگه کامله ببند خیالت راحت شه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد