خانمت شیشه شیر اونت چطوره

۷ پاسخ

من فوق العاده راضیم اما ب نظرم بستگی ب نوع مصرف داره خیلیا میگن بچه خسته میشه چون برا همه بچه ها مناسب نیست. مثلا بچه ای ک کلا با سینه نخورده و از اول شیر خشک خورده فکش قوی نیست چون شیشه راحته نمیتونه سرشیشه اونت رو بمکه اما بچه ای ک مثلا ۲۰_۳۰روز سینه خورده فکش قوی شده حالا میخوای بش کمکی بدی با دو قطره اونت میتونی بدی چون با مکیدن سینه مادر فکش قوی شده از پس سرشیشه اونت برمیاد از اونطرفم چون سختتر از سینه ازش شیرمیاد از سینه نمیکنه

والا خیلی سخت ازش شیر میاد پسر من جون نداره مک بزنه

من که از همون اول دادم تا الان واقعا راضی هستم

عالیه

خوبه
ولی بنظرم دکتر براون از همه بهتره
من همه رو تقریبا امتحان کردم
بی بی لند
دکتر براون ضد نفخ
بیبی سیل
اونت آنتی کولیک و ساده
ولی دکتر براون پیرکس ضد نفخش از همه بهتره

عالیه

خوبه،من‌خیلی راضیم ازش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی