به من گفتن نخر اگر بچه شیشه گرفت بگیر و اینهمه هزینه کن
بعدشم گفتن سر شیشش پیدا نمیشه دیگ
حواست باشه سرشیشه یه قطره بگیری روش نوشته ۱
من که گرفتم ۳ قطره خیلی خوبه .خوبیشم اینه تا میک نزنه ازش نمیاد برای اوناییکه شیر خودشونم میدن خوبه .یا من که همیشه شیرخشک میدم وقتی خوابه دیگه نمیریزه تو دهنش که یهو بپره گلوش.
خیلی عالیه
سینه مادر هم ول نمیکنه
خیلی خوبه فرمش شبیه به سینه مادره
عالیه
عالیه
عالی، من به بچم میدم سینه هم میگیره
عالی
اگه اصل باشه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.