خانما شیشه شیر اونت چطوره

۱۰ پاسخ

به من گفتن نخر اگر بچه شیشه گرفت بگیر و اینهمه هزینه کن
بعدشم گفتن سر شیشش پیدا نمیشه دیگ

حواست باشه سرشیشه یه قطره بگیری روش نوشته ۱

من که گرفتم ۳ قطره خیلی خوبه .خوبیشم اینه تا میک نزنه ازش نمیاد برای اوناییکه شیر خودشونم میدن خوبه .یا من که همیشه شیرخشک میدم وقتی خوابه دیگه نمیریزه تو دهنش که یهو بپره گلوش.

خیلی عالیه
سینه مادر هم ول نمیکنه

خیلی خوبه فرمش شبیه به سینه مادره

عالیه

عالیه

عالی، من به بچم میدم سینه هم میگیره

عالی

اگه اصل باشه عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی