خانما شیشه شیر دکتر براون خوبه یا اونت؟

۸ پاسخ

بزاون عالیهههه فقطططط نی سبزشو خیلییییییی خوب باید بشوری من بیرون رفتنی اونت میدم

من دوستم از جفتش داشت از اونت راضی تر بود

براون

دکتر براونز سفارش دادم برا کولیک رفلاکس عالیه

صد درصد دکتر براونز

من خیلی تحقیق کردم دکتر براونز تپل که مشابه سینه مادره خریدم. گفتن اونت جدید شیر کم میاد فک بچه خسته میشه. بیبی سیل هم سرشیشه اش جدیدا کمیاب شده.

اونت گرفتم من

براون.

سوال های مرتبط

مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد