خانما شیشه شیر اونت یا دکتر براون؟

۷ پاسخ

فعلا من دارم بی بی لند استفاده میکنم خیلی راضیم

اونت ریسپانس گرفتم راضیم تا میک نزنه شیر ازش نمیاد

من دکتر براونز آنتی کولیک استفاده میکنم و راضی هستم

والا من از دکتر براون راضی نیستم به نظرم چون راحت ازش میاد بچه پرخور میشه درشو میبندی بعضی وقتا کلی شیر میره و میریزه به لباس بچه من اگه برگردم عقب اونت میگیرم چون دیرتر شیر ازش میاد

من هر دو رو دارم. بچه م چون خیلی کوچیکه و فکش ضعیف بود، حتی براون نیم قطره هم واسش جریان شیر زیاد داشت. رفتم اونت گرفتم خیلی راضیم

دکتر براون انتی کولیک

اونت من راضیم

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد