فعلا من دارم بی بی لند استفاده میکنم خیلی راضیم
اونت ریسپانس گرفتم راضیم تا میک نزنه شیر ازش نمیاد
من دکتر براونز آنتی کولیک استفاده میکنم و راضی هستم
والا من از دکتر براون راضی نیستم به نظرم چون راحت ازش میاد بچه پرخور میشه درشو میبندی بعضی وقتا کلی شیر میره و میریزه به لباس بچه من اگه برگردم عقب اونت میگیرم چون دیرتر شیر ازش میاد
من هر دو رو دارم. بچه م چون خیلی کوچیکه و فکش ضعیف بود، حتی براون نیم قطره هم واسش جریان شیر زیاد داشت. رفتم اونت گرفتم خیلی راضیم
دکتر براون انتی کولیک
اونت من راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.