۴ پاسخ

اونت قبلا خوب بود الان سوراخش کوچیکتر شده و بچه بعد از چند دقیقه دیگه نمیخوره و ول میکنه و ممکنه سینه ات رو دیگه نگیره ولی دکتر براون عالیه و باعث میشه کولیک نگیره و ... ولی حواست باشه اصلش رو بگیری

منم اونت استفاده میکنم خوبه

دکتر برونز، اونت احتمال اینکه سینه خودتو نگیره افزایش میده

اونت بنظر من

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی