مامانا شیشه شیر اونت بهتره یا دکتر براون ؟

۶ پاسخ

اونت بهتره

دکتر بروان برای بچه های کولیکی بهتره
اونت چون مشابه سینه مادره و فقط با مک زدن شیر ازش میاد اونم به سختی برای بچه هایی که هم شیر مادر میخورن هم شیشه مناسبتره

دکتر براون

شیرخشک میدی؟

اونت بهتره دکتر براون شستنش سخته و اذیت کننده

هر دوش خوبن

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی