شیشه شیر اونت بهتره یا دکتر براون؟

۱۱ پاسخ

اونت بهتره شیر زیاد نمیاد

من اونت میدم

هیچی دکتر براون نمیشه

اگ میخوای هم انتی رفلاکس باشه هم با مک زدن فقط شیر بیاد اونت بگیر

دکتر براون

دکتر براون

دکتر براون

من میخام شیر خشکی کنم فعلا هم ک خبری از شیر نیست

اونت دارم خیلی راضیم عالیه
شیر خودمو هم میدم

شما ب بچت شیر خشک دادی؟ از اول دادی؟

دکتربراون

سوال های مرتبط

مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی