شیشه شیر دکتر براون یا اونت

۱۰ پاسخ

من بعد از كلي تحقيق و پرس و جو دكتر براونز گرفتم

براون

من اونت گرفتم راضی هستم

من برای دختر اولم اونت گرفتم خیلی راضی بودم

اونت خیلی خوبه

من اونت گرفتم

دکتر براون

واسه نی نی ما اونت کادو دادن ولی تعریف دکتر براون رو خیلی شنیدم

اونت عالی

من دکتر براون دارم خوبه
برا کولیکش هم موثره
جریان شیرش هم زیاد نیس

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد