اونت فقط اونت
براون
براون
اونت
براون
اونت انتی کولیک
من براون استفاده میکنم رازیم
من دوتاشم گرفتم از بدنیا اومدن دخترم تا ۲ ماهگی اونت سرشیشه شماره ۲ اوکی بود میدادم الان دکتر براون ام خوبه از اونم استفاده میکنم
من براون دارم اونتم دارم..اونت بهتره
ولی براون نفخ کمتره
اونت.
اونت...
براون
اونت
اونت.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.