شیشه شیر دکتر براون بهتره یا اونت

۶ پاسخ

من هم اونت دارم هم دکتر براون
ولی دکتر براون خیلی بهتره

اونت خوبه

من دکتر براون دارم راضیم ولی باید مراقب باشی چون خیلی شیر میاد ازش مدلش راحتیه ولی اونت سخت شیر میاد از هردو استفاده کردم هم برای پسر اولم هم پسر دومیم و دکتر براون ضد نفخ خیلی خوبه ولی سخت شستشوش باید تمام سوراخ شو بشوری شیر نمونه توش

والا دکتر به من گفت دکتر براون بگیر ولی سیسمونی فروشی گفت اونت از همه بهتره

دکتر براون و تعریف میکنن اما من اونت دارم خیلی راضیم

من اونت دارم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی