شیشه شیر براون خوبه یا اونت؟

۷ پاسخ

اونت گرفتم برا پسرم عالی بود

دکتر براونز

براون خریدم من این سریش هس هرجا میگردم پیدا نمیکنم میخام اونت بخرم میگن سریش بهتر پیدا میشه

من بی بی لندگرفتم

اونت خیلی راضی ام

من‌ اونت گرفتم خیلی خوبه
شبیه سینه مادره و اکثر بچه ها میگیرنش

من براون دارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی