۵ پاسخ

خيس كنى موقع پخت وا ميره
در كل قيمه نفخ داره ولى دكتر به من گفت حبوبات بخور
يه سرى چيزاى ديگه گفت نخور

بله نفخ داره

موقع پخت یه دونه هل و یکم چوب دارچین بندازی نفخش کمتر میشه

میشه یکی ک تجربه داره و میدونه لیست هر چیزی ک باد داره رو بنویسه اینجا بگه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سیزدهم بارداری