۵ پاسخ

عزیزم طبیعیه. نگران نباش

منم درد دارم عزیزم روزی صدتا صلوات برا سلامتی امام زمان بفرس ب نیت ت راهی ان شاءالله برامون دعا میکنه اقا

میگن اولش طبیعیه

منم همینجوری بودم چون شکم و بدنت داره اماده میشه بعد۲ ماه بهتر میشه

منم اینجوری هستم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی