اصلا به کسی نگو وقتی اسمی انتخاب کردید هروقت بسلامتی به دنیا امد اونموقع بگید☹️نظر مردمماصلا مهم نیست چون قرارهتو خونه شما بزرگ بشه و شما با اون اسمی که دوست دارید صداش کنید
اصلا هر اسمی میخوای بزاری اعلام نکن دلت میزنن هر وقت شناسنامه گرفتی اعلام کن دیگه هر کی هم بد تلفظ کرد درستش بهش تذکر بده
اسم مورد علاقه زن قبلی همسرم بوده 😂😂 که موفق نشد اخرم من دارم دختر میارم ولی
هررر اسمی انتخاب کنین انتخاب شخصی شماست به هیشکی نگید تا زمان اینکه تو شناسنامش ثبت بشه و تمام. به کسی ربطی نداره مانلی خیلی هم اسم شیکیه
اصلا نظر بقیه برات مهم نباشه منم زمانی ک دخترم حامله بودم تصمیم گرفتم ک بزارم مانلی هر کسی میشنید ی چیزی میگفت جوری ک شوهرم گفت بیا ی اسم دیگ انتخاب کنیم ولی من چون اسم مانلی خیلی دوست داشتم حرف بقیه بزام مهم نبود مگ اسم بچه های اونا از نظر ما قشنگ ک مهم باشه اسم بچه های ما تز نظر بقیه قشنگ باشه اسمش گذاشتم مانلی الان دخترم ۴ سالش هر کی اسمش میشنوه میگ چ اسم قشنگی از انتخابش راضی هستم و خوشحال
تو هرچی بزاری یه عده هستن که مسخره کنن
منم از بچگی اسم آبتین و خیلی دوست داشتم بزارم رو بچم موقعی ک پسر شد بدون فکر همونو خواستم بزارم دخترم خالم پرسید اسمش چیه گفتم آبتین جلو همه خندید گفت آبک،،یر بعد مثل خر خندیدن دیگه افسردگی بعد اون بماند اسم پسرمو عوض کردم چقدرم ناراحت شدم
اسم انتخابی منم هست البته بین مانلی و ماهنی موندم .هرکسی هم یه جور اشتباه تلفظ میکنه .ولی در نهایت مهم نظر خودته.بقیه مجبورن کنار بیان
اسم خواهرزادمه ۶ سالشه خیلیم قشنگه
واس منقراره امیررضا باشه
عمدا میگن امین رضا؟؟؟🙄🙄🙄
الکیمیکنن اینایی ک میگن بلد نیستیم
تازه بمن میگن نیلی سخته چرا اینو انتخاب کردی و فلان... چندنفر بهم گفتن خیلی ناراحت شدم
نگو به کسی اصلا
ول کن بابا سر اسم پسر من انقد هر کی یه چیزی گف الان بدم میاد بهش فک نکن
مانلی خیلی قشنگه
کسی که بیشور باشه راحت ترین اسم رو هم عوض میکنه یک چیز دیگه میگه
هر چی دوست دارید بذارید
بنظر من مهم اینه که ایرانی اصیل باشه
خوش معنی باشع
این نظر منه
دقیقا منم درگیر همین مسئله هستم هر اسمی انتخاب میکنم یه هم قافیه ی زشت براش میسازن😒
ماهمه همین مشکل داریم هراسمی که بزاری مسخرت میکنن مهم خودتی با شوهرت به حرف دیگران توجه نکن
هرخری رو بهش اهمیت نده .من میخام بزارم بردیا هرکس هرچی گفت اهمیت ندادم آخرشم بهشون تشر زدم آدم شدن
عزیزدلم تو هر اسمی انتخاب کنی یه سری ادم بیشعور هستن که مسخره کنن اتفاقا خیلی اسم قشنگیه مانلی🥹🫶🏻
منم همین مشکل رو دارم 🤦♀️🤦♀️😣😣
هرچی عشقته بذار بالاخره عادت میکنن.
من اسم خودم المیراس بچه بودم هرکی یه چی میگفت
منم همین مسأله رو دارم حالت کهیچی ولی بعد کسی حرفی زد جوابشو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.