۱۹ پاسخ

منم میخوام طبیعی باشع همه میگن اشتباه نکن ولی من تلاش خودمو میکنم اگه شد که خداروشکر اگه نشدم تمام ‌دیگه خواست خدا بوده🤷‍♀️

منم همینطور از اول به هرکی میگم 😂
همه آدم و پشیمون میکنن

اصلا ربطی نداره بدن با بدن فرق داره ، والا من سزارین شدم تا حد مرگ رفتم بجای یبارم دوبار عمل شدم

منم زایمان اولم طبیعی بود زایمان دومم قطعا طبیعی خواهد بود چیه مگه🙄😐

خوب میکنی والا من سزارین کردم اصلا اونقدری تعریفشو‌میکنن جذاب و راحت نیست😐

چند ساعت درده ولی بعدش زود خوب میشی

چون توجه نکن ب بدن خودت نگا کن عزیزم

بدن با بدن فرق داره عزیزم منم زایمان طبیعی کردم اذیت شدم

عزیزم ترس نداره اتفاقا خیلی ام خوبه
من زایمان اولم طبیعی بودم با سن کم
دومی هم طبیعی بودم سومی سزارین شدم چون بچه از اولش نچرخید

باو بیخیال حرف اینو اون طبیعی خیلی بهتره

جفتش سخته ای کاش راه سومی هم بود😅مثلا شوهرا میزاییدن

بخداااا گفتی انگار بااین حرفا بهشون مدال میدن خب چرا میترسونین ادمو اخه

من خووم تازه زایمان کردم (طبیعی)خیلییم راضییم الانم همه کارامو خودم انجام میدم سزارین دوره نگاهتش زیاده و بعدزایمان هم اذیتش زیاد میشه

اگه تصمیمت قطعیه توجه نکن ب حرف بقیه

عزیزم تو هرجوری که دوس داری زایمان کن شاید طبیعی برای اون سخت بوده
ولی برای تو راحت باشه تو ورزش هاتو انجام بده
بیخیال حرف بقیه

چرت میکن عزیزم هرچقدرم سخت باشه خدا مقدر کرده ما و خیلی از مهره دارای دیگه همین طوری بچه دار بشیم نرمال ترین روش بچه دار شدنه

طبیعی دردش همون روزه ولی سزارین تا چند وقت بعد زایمان تو عذابی بعدشم چسبندگی میگیری
اگه لگنت خوبه و توانایی شو داری و ورزش میکنی حتما طبیعی بیار
من بچه اولم و طبیعی اوردم و راضیم چون سختی هایی که مامانم تو سزارین کشید و دیدم و تمام تلاشم و کردم که سزارین نشم

چون راست میگن😂😂😂

من مرگ جلو چشام دیدم واقعا حق دارن واقعا بخدااااا

سوال های مرتبط

مامان علی و حسن جان مامان علی و حسن جان روزهای ابتدایی تولد