۶ پاسخ

پسر من رفلاکس پنهان داره
یبار تو مهمونی بهش پرتغال دادن ۵ دقیقه بعد پرتغالا رو بالا آورد
خودم نمیدم اسیدیه برا رفلاکس خوب نیس

نه.

دکتر به من گفت مرکبات نده فکر کنم گفت تا ده ماهگی

والا مادرشوهر منم به بچم میده
وا دادم دیگ از بس گفتم نده ولی اتفاقی که نیفتاد خداروشکر

منم داشتم می‌خوردم دیشب نگاه میکرد دادمش

ن بابا منم گاهی میدم زیاد نده چون اسیدیه فقط همین

سوال های مرتبط