۳ پاسخ

منم خیلی شدید گرفتم ی مدت امپول و قرص خوردم بهتر شد
ولی کلی موهای ریز. در اومده اینقد بدم میاد ازشون

من بعد زایمان گرفتم ریزش مو مولتی ویتامین خوردم شامپو ضد ریزش شون استفاده کردم خیلی خوب شد

من وحشتناک موهام میریزه با اینک شیرخشک میخوره دخترم.
رفتم دکتر پوست آزمایش دادم اوکی بود ، بهم شامپو داد و قرص فولیکوژن ولی همچنااااان ریزش و خارش سر دارم.
الان فکر کنم ۵ ماهی میشه تحت نظر دکترم خیلی خییلی بهتر شد ولی باز ریزش دارم

سوال های مرتبط

مامان بردیا و تو دلی مامان بردیا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری