۳ پاسخ

حتما تپ این سن حتی اگر اروغ نزد ده دقیقه یه ربع روی شونت بزار بعد بخوابونش

گلم اگه نتونستی بگیری آروغشو حتما به پهلو بخوابونش

من تا یک ماهگی اصلا نگرفتم 😂بعدش قلقش دستم اومد چطوری بگیرم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی