۶ پاسخ

اگ پیش یه دکتر خوب نبری زبونم لال بدتر میشه کلبه شو از دست میده ها

من سفکسیم دادم

یبار پسر بزرگم کوچک که بود تکرر ادرار گرفت آزمایش اورژانسی نشون داد عفونت سفیکسیم نوشت .

دختر من وقتی چهار ماهش بود فهمیدم برگشت ادرار داره بردمش پیش یه دکتر کلیه بهترین دکتر ت همدان از همه شهرا مریض داره مخصوصاً تهران اگ میتونی بچه تو حتما حتما بیار پیشش دختر من هر شب دو نیم سیسی شربت سفالکسین ۲۵۰ میخورد الان یکسالی هست ک شربتش و قطع کرد دکترش ولی هر سه ماه یکبار یه کشد ادرار میگیرم از دخترم میبرم پیش دکترش
اسم دکترشم دکتر حسین عماد ممتازه خیلی خیلی خیلی دکتر خوبیه خیلی حالیشع
من اگ جای شما بودم حتما دخترمو میاوردم پیشش چون کلیه چیز حساسی

سفکسیم برا عفونت ادراریه ولی دوزش با دکتره

سفیکسیم اما بستگی به نوع باکتریش داره و اینکه به چه انتی بیوتیکی واکنش بده. رو برگه ازمایشش مینویسه اینارو

سوال های مرتبط

مامان سوین و‌دلوین مامان سوین و‌دلوین ۴ سالگی
مامان سهاو رزا بانو مامان سهاو رزا بانو ۴ سالگی