۴ پاسخ

اسپری بینی سدیم کلراید بزن بعد هرجور میتونی خالی کن بینیشو نشد سیتریزین بده شبا

منم دخترم نیمچه سرما خورده صبح سفیکسیم صد دادم شب هم کتوتیفن قطع شد واسه سرفش هم چون کمه اگه بیدار بشه تخم بارهنگ شدید باشه برونکومان

بخور سرد بذار، موقع خواب کمی شیب دار بذار همینطور موقع شیر خوردن
اسپری بینی و فین گیر استفاده کن

مم قطره پلارژین دادم زود خوب شد

سوال های مرتبط