دیگ خوردی 😅
یعنی داشتی با عذاب وجدان میخوردی؟🥲😂
خب وقتی فهمیدی خامه بیشتر بپزش یا کلا بعدش نگران نشو
من هفته ای دوبار بندری میخورم چیزی نمیشه بابا
تخم مرغ رو نباید نیم پز بخوری، حتماااااا باید کامل بپزه، دیگه تکرارش نکن
واای من بدجور هوس کالباس کردم
دیگه ایندفعه نوش جووون ولی دفعه دیگه مواظب باش
نوش جونت عزیزم من همههه چیز میخورم اصلا خودمو از هیچی منع نمیکنم
فقط زیاده روی نکن این جور مواد غذایی تو برنامه هرروزت نباشه
حتی سرخ شده هم ضرر داره کلا سعی کن سوسیس و کالباس نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.