۱۰ پاسخ

منفیه منم پریود نشدم هنوز ۲۱ روز تاخیر علائم ندارم از ترس بیبی چک نمیزنم هرچی میخواد بشه😂

ازمایش خون بده.

ولی منفیع نترس
منم زدم ازین واضح تر بود رفتم بتا دادم منفی شد بعدش ۳ روز بهم لکه خورد

هاله میبینم

چرا آزمایش خون نمیدی

انگار هاله می بینم

منفی انگار خودت که نگا میکنی هاله داره؟؟

حس میکنم ی هاله دیگه میبینم😭

هاله داره ؟

منفیه عزیزم

سوال های مرتبط