منفیه منم پریود نشدم هنوز ۲۱ روز تاخیر علائم ندارم از ترس بیبی چک نمیزنم هرچی میخواد بشه😂
ازمایش خون بده.
ولی منفیع نترس
منم زدم ازین واضح تر بود رفتم بتا دادم منفی شد بعدش ۳ روز بهم لکه خورد
هاله میبینم
چرا آزمایش خون نمیدی
انگار هاله می بینم
منفی انگار خودت که نگا میکنی هاله داره؟؟
حس میکنم ی هاله دیگه میبینم😭
هاله داره ؟
منفیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.