۴ پاسخ

نه عزیزم بهتره خودت فرنی درست کنی و بهش بده
میتونی از فرنی حریره بادام پوره سیب زمینی هویج کدو حلوایی اینا شروع کنی بعد کم کم میرسی به سوپ و اینا
از روز ۱ قاشق شروع کن به مرور بیشتر از یه قاشق

اینارو درست کن خوبه

تصویر

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

حریره بادوم خوبه

سوال های مرتبط