تو ماه من طبعیی. استفراغ کنی

۳ پاسخ

من تازه امروز داشتم مسواک میزنم ی حالت تعوع زدی یهو اوردم بالا

اگر هرروز باشه نه طبیعی نیست

چون مشکل معده داری از اول بارداری اگر یکی 2 باری باشه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی