اگر تب داری استامینوفن ساده مرتب بخور هر ۴ تا ۶ ساعت یکی بسته به شدت تب
اگر نمیتونی چیزی بخوری بهتره سرم بزنی که جای مایعات رو بگیره
زنگ اورژانس بزن بیاد برات سرم میزنه یا یه کاری میکنه
سوپ..آش..آبگوشت...پرتقال وشلغم ایناروبخور
استامینوفن ساده..دیفن هیدرامین ساده هم میتونی قرقره کنی بریزی بیرون
امابری دکترسرم بزنی خیلی عالیه
عزیزم استامینوفن ساده بخور هر 6ساعت با شربت دیفن هیدرامین ساده اینا بی خطر منم عین شما بودم سه ماهه تازه خوب شدم البته دکتر باید چک کنه که خدایی نکرده گلوت چرک نکرده باشه که اگه باشه ازیترومایسین میده بهت
سرکه سیب هر ۸ ساعت قره قره کن عالیه تا سه روز آب سیب یا خود سیب مرتب بخور اس گندم هم بخور زود خوب میشی بعد بدنت مرتب چرب زیر پتو با لباس گرم تا بدنت عرق کنه تو طول روز چند بار عرق کنی خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.