به جاش براش هدیه بگیر بگو عیدیه اینجوری هر دو تون راحت ترین به نظرم
اگه شما این کار بکنی بعد این تفکر برای بقیه ایجاد میکنی که شما هم شاید توقع دارید پس همون روند همیشگی برید شما فقی این ماه میوای این کار کنی پس یک بار هست
به جاش یه چیزی بگیر براش که دوست داره
بنظرم نریز چون اینجوری دیگه کلا معذب میشین کنارهم
هدیه بخر براش
بجای دادن پول بهشون میتونی بری خودت مواد مصرفی هر کدوم رو براشون بخری ...مثلاً برای خواهرت که کاشت میکنه لاک و ژل برای مادرت بسته به مواد و کارش و .... اینجوری اونا هم مجبور نیستن برای مواد آرایشی هزینه کنن و اینجوری دلی تره
ماچهارتا خواهریم وهرکدوم یه لاین آرایشی داریم ما فقط پول مواد به همدیگه میدیم
شیما جون براش مادوبگیر مثل ماگ ،تیشرت،باندانا،کراپ
هزینه ناخن هم از 300تا500
یه کادو بگیر واسش، کیف یا یه شومیز
داری واس ناخن میری؟
نریز براش یه شومیز شیک بگیر
عزیزم بی ربطه سوالم ..کدوم لاین ارایشگری و میشه راحتر یاد گرفت و درآمد خوبی داره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.