۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟سوال داشتم.مهر ماه اگ بخوای آرشا رو بفرسی پیش ۲ کدوم پیش دبستانی میفرسیش؟ماهم ابادانیم فقط یه پیش دبستانیه خوب سراغ دارم ک تعریفشو شنیدم خواستم ببینم شما جایی رو سراغ دارین؟

نه نمیشه

بارد برنجی که یکم دونش درشته شمالیا کاکا درست میکنن یه چیز تو مایه های پنکیکه

من با ارد سفید فرنی درست کردم دیروز حتما اینم میشه😂

ن نمیشه اصلا عزیزم .

فکر نکنم خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی