بچه فرزند پوشک شیر خشک سرلاک لباس عید

تصویر
۱۱ پاسخ

من شمارم ماله یه نفر دبگ بود اونم از مشهد
هی اطرافیانش زنگ میزدن
یه مدت خاموش باشن میفروشن

من یه خط داشتم به نام یکی بودکه برا من خریده بود بعد الان سالهاس که ندارم اون خطو طرف بله نصب کرده عکس منم پروفایلشه

برا منم همینجوری شد خط یه مدت کار نکنی و خاموش باشه واگذار میشه

فقط شانس منه که خطامو سلب امتیاز نمیکنن 😑

صلب امتیاز میشه طولانی مدت خاموش باشه و انتقال مالکیت میدن میفروشن به کسای دیگه

بله یه تایمی سیمکارت خاموش باشه دیگه واگذار میشه به کسی دیگه

اره میفروشن شماره قدیمی همسرمکه خیلی وقت بود استفاده نمیکرد فروختن زنگ زدم بکی دیگ برداش گف تازه خریدم

سیم کارت صفر نبوده خب

منم چند سال پیش یه خط ایرانسل خریده بودم بعد واتساپ نصب کردم یکی بهم پیام داد ک خط زنداداشم دست شما چیکار میکنه! بعد پیامکای بانکشم برای من میومد 😐😒
یعنی از یه خط چند سال استفاده نکنی صاحبش میشن ، اینجور دزدن
هیچی دیگ منم خطو خاموش کردم کلا گذاشتم کنار

من چند وقت پیش رفتم ک سیمکارت همراه اول بخرم ۴ تا بهم دادن همشون مال کس دیگه ایی بودن به من واگذار شدن

من دوماه یا ۳ ماه سیمکارتم خاموش بود گمش کرده بودم بعد ک به شمارن زنگ زدن دیدم واگزار شده به کسی

سوال های مرتبط

مامان علیسان قندون🧸 مامان علیسان قندون🧸 ۱ سالگی