من ١٨ هفته و ١ روز رفتم
بزار چند روز از ۱۸ بگذره بعد برو
مگه شما دلخواه میرید سونو به منکه دکترم میگه فلان روز برو حتما دقیقا همون روز
۱۸ هفته برو عزیزم
فکر کنم شنبه بری خوب باشه برای شما
نسبت به رشد بچه تویه سونو میگن که کی بری برای من ۱۸هفته و دوروز گفت برم
۱۷ هفته ۶ روز میرم
برا منم همین روزو زده بودن و انجام دادم
من۱۷تمام رفتم
باید هجده هفته و دو روز برید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.