خانما ۱۷ هفته و ۳ روز برا انومالی خوبه
یا دیر تر برم

۹ پاسخ

من ١٨ هفته و ١ روز رفتم

بزار چند روز از ۱۸ بگذره بعد برو

مگه شما دلخواه میرید سونو به منکه دکترم میگه فلان روز برو حتما دقیقا همون روز

۱۸ هفته برو عزیزم
فکر کنم شنبه بری خوب باشه برای شما

نسبت به رشد بچه تویه سونو میگن که کی بری برای من ۱۸هفته و دوروز گفت برم

۱۷ هفته ۶ روز میرم

برا منم همین روزو زده بودن و انجام دادم

من۱۷تمام رفتم

باید هجده هفته و دو روز برید

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری