۵ پاسخ

ببین هردکتری فرق داره خداروشکر مشکل خاصی نداره دیگه🙂.۱۵ میری سونو مینویسه نگران نباش

برو یه سونو رشد بده

توی گهواره آدم بیکار و الکی حساس زیاده. نیازی نیست اینهمه سونو رفتن. همون هفته ۳۵ یا ۳۶ برو که نوع زایمان و وضعیت نهایی قرارگیری جنین رو معلوم کنن برات.

من هر سه هفته میرم سونوی رشد

منم از انومالی دیگ سنو نشدم هفته دیگم نوبت دارم

سوال های مرتبط