ببین هردکتری فرق داره خداروشکر مشکل خاصی نداره دیگه🙂.۱۵ میری سونو مینویسه نگران نباش
برو یه سونو رشد بده
توی گهواره آدم بیکار و الکی حساس زیاده. نیازی نیست اینهمه سونو رفتن. همون هفته ۳۵ یا ۳۶ برو که نوع زایمان و وضعیت نهایی قرارگیری جنین رو معلوم کنن برات.
من هر سه هفته میرم سونوی رشد
منم از انومالی دیگ سنو نشدم هفته دیگم نوبت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.