پوشک
فرزند پروری
شبر خشک

تصویر
۱۲ پاسخ

میخواستی تو جمع بگی من الویتم بچم بود واسه همین حق داشتم بیشتر از همه بترسم . مثل تو نبودم که

کاااملا حق با شماست و همسرت از نگاه یک آقا با روحیات و شخصیت مردونه شما و عکس العملتون رو قضاوت کرده...باید خودش رو بگذارم جای یک خانم با مشخصات جسمی و روحی و لطافت یک خانم که از قضا ماااااددددر هست و بیشتر تون هول و اضطرابش بخاطر بچش هست.؟.اتفاقا ایشون باید با مشاور صحبت کنند تا متوجه اشتباه در طرز فکر و قضاوتشون باشند...با زبون خوش و با سیاست خودت رو براش لوس کن و حتی تلفنی هم شده که با مشاور صحبت کنند.

چقد این مردا مزخرف هستن چقدم ما بدبختیم ک باید تحمل کنیم😭

بیشع وری شاخ و دم نداره متنفررررم از همچین ادمایی

مردای شل مغز همشون همینن
بگو تو باید بری تراپیست بچه ننه

ووی چقد حرصم گرفت
مردا تو یه همچین موقعیتایی میخان تازه به آدم درس زندگی بدن

بگو تورو باید ببرم تیمارستان اول شل مغز بهش بگو اگه دور از جون بچت چیزی به بچت بیاد الانم میشی هر هر و کر کر کنی باید قبر خودتو بکنی بیشرف

چقدچندش ‌بیشعور😒

موقع برگشت خونه دخترم گریه میکرد میخواست بمونه این هی به من میگفت زوری نیارش یعنی یه ساعت کا رو معطل کرد در صورتی که واسه پدر و مادر خواهر من گریه میکنه به من گیر میده بیارش خودش اروم میشه بعد دید من دارم داد میزنم قاطی کردم برگشته میگه فردا باید بری دکترررر بایدددد بریییی اخه احمق روانی تو مشکل داری تو شعورت زیر صفره که زنت و جلو همه کوچیک میکنی از دیشب باهاش قهرم یعنی چندشم میشه تو صورتش نکاه کنم

کاش من اونجا بودم یکی میخوابوندم زیر گوش شوهرت مرد گنده همه ک مثل هم نیستن یکی زیاد میترسه یکی کم
یکی هم مثل من میریزه تو خودش پاهاش حرکت نمیکنن
ببخشا اینجوری تند رفتم خواهر

این وسط من عاشق پدر شوهرت شدم این حجم از به تخمم بودن ققط تو باباها من میبینم 😂

همه میخندیدن به من میگفت باید بریم فردا پیش تراپیست تو کم کم باید بری تیمارستان من اونموقع که زدن هنوز کمرم درد میکنه یعنی این ادم حتی نگفت زن و بچه ام مردن یا زنده ان فقط داد میزد مامان بعد به من میگه مریض به خدا نمیتونستم پاهام و بزارم زمین فرار کنم زنداداشش با مادرشوهرم وایساده بودن من فرار میکردم دیشب به زنداداشش میگه افرین خوب مدیریت کردی
اخه بیشعور نفهم اون خودشه و خودش چیزی بشه خودش و مثل ننه ات برمیداره فرار میکنه من با بچه کوچیک مردم و زنده شدم
حالم ازش بهم میخوره بی غیرت و همه به من میخندیدن حالم ازش بهم میخوره

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان شایان🍓🐣 مامان شایان🍓🐣 ۳ سالگی
مامان جوجه🐣🐣 مامان جوجه🐣🐣 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی