۲ پاسخ

منم اینجوری شدم این هفته، رفتم سونو گفت یکی بریچ هست شاید به خاطر اونه البته واسه من هر دو خیلی فشار میارن

منم همینجوری ام فک میکنم میخاد کیسه ابمو پاره کنه
سرکلاژی نیستم

سوال های مرتبط