آره تاخیر داری دل درد داری موقع پریود دردت شدید تره
اولش لکه بینی داری من اوایل ازدواجم لکه بینی داشتم از دو هفته قبل پریودی شروع میشد خیلی عصبی میشدم سونو رفتم میگف pcoهستی کیست زیاد داری ولی کم کم از بین رفت تحت نظر دکتر بودم الان یکی دوروز قبل پریودی لکه دارم ک سونو دادم یه ماه پیش چیزی نبود
کیست ساده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.