طول سرویکس ۳۳ خوبه؟
تو انتی ۳۶ بود شکمی الان شده ۳۳

۶ پاسخ

عزیزم واژینال عددش کمتر هست پس سعی کن رعایت کنی و مراقب باشی چون گویا مستعد کاهش طول سرویکسی

الان خوبه ولی اگه رعایت نکتید میاد پایین خدایی نکرده. زیاد نشستن، زیاد ایستادن، زیاد راه رفتن، خم و راست شدن، پله بالا و پایین رفتن، وسیله سنگین جابه جا کردن طول سرویکس رو کم میکنه. سعی کنید بیشتر تایم تون رو دراز بکشید

منم ان تی ۳۲ بود دکتر گفت خوبه.ولی دیروز که انومالی رفتم واژینال انجام دادم ۴۳بود

مال منم ۳۳ هست واژینال. استراحت میکنم

بالای ۲۵ نرماله ولی باید مواظب باشین که دیگه کم نشه چون باعث زایمان زودرس میشه

خوبه عزیرم

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ام بارداری